News header image

Nieuws

Ondernemer in Beeld: Dennis Crusio van Rebel Outdoor

In de rubriek ‘Ondernemer in beeld’ komen ondernemers uit de binnenstad aan het woord over hun zaak en wat hen drijft. Dennis Crusio is met Rebel Outdoor verhuisd naar de Nieuwe Markt en ziet vooral kansen in het grote plein.

Nostalgische kermis en presentatie Roosendaals biertje

Roosendaal bestaat 750 jaar en dat is te merken. Zo viert de stad het hele jaar feest! Van 30 maart tot en met 4 april strijkt de nostaligische kermis neer in de binnenstad!

Citymarketing en nieuw beeldmerk Roosendaal

Roosendaal krijgt een nieuw beeldmerk en een citymarketingplan. Hiermee wil de gemeente zorgen dat meer mensen voor Roosendaal kiezen op het gebied van wonen, werk en vrije tijd.

Nieuwe bioscoop op komst

De plannen voor een nieuwe bioscoop krijgen steeds meer gestalte. Het bouwterrein aan de Nieuwstraat is recent door de gemeente Roosendaal verkocht.

Jasper Hansen ondersteunt ondernemers bij invoering loyaltyprogramma

Even voorstellen: Jasper Hansen van CCV Lab. Jasper gaat de ondernemers ondersteunen bij de invoering van het loyaltyprogramma. Vanaf deze week is hij elke donderdag en vrijdag in de Roosendaalse binnenstad te vinden!

Roosendaal sluit zich aan bij de Retailinnovatie-agenda

Met de Retailinnovatie-agenda ontwikkelen partners gezamenlijk oplossingen voor retailvraagstukken van nu en de toekomst. Ook Roosendaal heeft zich aangesloten.

Ondernemer in beeld: Boy Tak van Fun Cooking

In de rubriek Ondernemer in beeld komen winkeliers uit de binnenstad aan het woord. Boy Tak van Fun Cooking heeft zijn liefde voor koken omgezet in een succesvolle formule.

Loyalty-progamma: Roosendaalse ondernemers op werkbezoek

Wat is een loyalty-programma en wat hebben ondernemers daaraan? Een groep Roosendaalse ondernemers ging in het kader van 'Smart City' op werkbezoek om de mogelijkheden te onderzoeken.

Roosendaal: Smart Retail City

Roosendaal wordt een 'Smart Retail City' en gaat digitale technologie toepassen op onder meer retailgebied. Komende 4 jaar worden drie concrete initiatieven verder uitgewerkt, waaronder de lancering van het loyalty-programma.