header image
31 mei 2018

ROOS24: het nieuwe loyaltyprogramma

ROOS24 is het nieuwe loyaltyprogramma waarmee bezoekers van Roosendaal worden beloond. Met de Roospas kunnen zij sparen voor mooie cadeaus of korting op parkeren. ROOS24 is daarmee hét cadeau van de winkeliers en horecazaken aan de bezoekers in de stad. Op 1 september is de feestelijke lancering van ROOS24!

ROOS24 is er voor iedereen. Het is het cadeau van Roosendaal, voor Roosendaal. Met ROOS24 verleiden winkeliers en horecaondernemers de bezoekers om vaker langs te komen. ROOS24 is samen winkelen in het hart van Roosendaal. Daarbij worden loyale klanten beloond en gestimuleerd tot een combinatie- en herhalingsbezoek.

ROOS24 bestaat uit:

  • De Roospas
  • Een ROOS24 online platform
  • Een ROOS24 shopping guide en winkelkrant

Lancering 1 september 2018

De feestelijke lancering van ROOS24 is op zaterdag 1 september 2018. Eerst wordt het programma nog uitgebreid getest, hierbij worden ook consumenten betrokken. Daarnaast wordt de komende maanden veel aandacht besteed aan de instructie en training van de winkeliers en horecazaken.